Service na verkoop CFP Beveiliging

Helaas komt het voor dat sommige producten kapot gaan of gebreken vertonen. Daarom besteedt CFP Sécurité bijzondere aandacht aan de kwaliteit van zijn dienst na verkoop.

Alle in dit hoofdstuk beschreven elementen illustreren de te volgen procedure voor het verkrijgen van reparatie van apparatuur onder garantie. Ze vormen een aanvulling op onze algemene verkoopvoorwaarden, maar vervangen ze niet en hebben geen invloed op de verschillende clausules en bepalingen ervan.

Belangrijke herinneringen

Ontvangst van de bestelling

Bij ontvangst van een bestelling is het belangrijk om de uiterlijke staat te controleren (sporen van stoten, sporen van water, abnormale geluiden, enz. Het is ook raadzaam om de conformiteit van de ontvangen producten te controleren op het moment van levering.

Originele verpakking

Alle originele verpakkingen moeten worden bewaard.

Herroepingsrecht

Om een bestelling onder deze optie terug te sturen, moet je dezelfde procedure volgen als voor retourzendingen na de verkoopdienst. In het bijzonder moet u een retournummer aanvragen.

Garantieperiode

Controleer de garantieperiode die van toepassing is op de vermeende defecte of defecte onderdelen.

Correct gebruik van het apparaat

Probeer een defect of defect product niet zelf te repareren, tenzij onze dienst na verkoop hier vooraf mee heeft ingestemd. Elk product dat is verslechterd als gevolg van een behandeling of gebruik dat niet in overeenstemming is met de technische specificaties, onjuiste montage of onjuist gebruik, maakt de garantie ongeldig.

Contact opnemen met onze dienst na verkoop

Het eerste contact met onze dienst-na-verkoop verloopt via e-mail of telefoon. Je kunt telefonisch contact met ons opnemen van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur op het volgende nummer: 05 56 17 22 74 of per e-mail op contact@cfpsecurite.com. Onze diensten zullen beginnen met het stellen van een technische diagnose en zullen proberen je te helpen, waarbij, indien mogelijk, het terugsturen van het product wordt vermeden. Als het probleem een fysieke ingreep vereist, zullen onze technici je informeren over de te volgen procedure voor het terugsturen van de apparatuur.

Voordat u contact opneemt met de dienst na verkoop, moet u de volgende informatie verzamelen:

  • Uw klantnummer
  • Uw factuurnummer
  • De referentie van het/de defecte product(en).

let op: voor sommige producten wordt de garantie rechtstreeks door de fabrikant verleend.

Een product terugsturen naar de klantendienst

Procedure voor retourneren

Als je een product wilt terugsturen naar onze after-sales service, moet je een retournummer aanvragen voordat je het product naar ons opstuurt. Om een retournummer te krijgen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 05.56.17.22.74 of per e-mail: sav@cfpsecurite.com.

bestellingen zonder retournummer worden door onze diensten geweigerd en automatisch geretourneerd.

Vergeet niet het volgende bij te voegen

  • Het downloadbare retourformulier hiernaast, volledig ingevuld en ondertekend
  • Een kopie van de aankoopfactuur
  • De accessoires die de oorzaak van het defect kunnen zijn (voeg bijvoorbeeld bij elektrische problemen de voeding en de batterij bij).

Verpakking en verzending van het pakket

Kies een verpakking op basis van de grootte van de te retourneren onderdelen. Aangezien jij verantwoordelijk bent voor het transport, is het raadzaam om een transportverzekering af te sluiten. Verzekeringskosten worden niet gedekt door CFP Sécurité, maar deze voorzorgsmaatregel stelt je in staat om een schadevergoeding te eisen in geval van verlies van het pakket door de vervoerder.

Pak uw artikelen in met opvulmateriaal. Plaats voldoende van dit materiaal rond het product om te voorkomen dat het binnenin verschuift en de verschillende wanden van de verpakking raakt.

Verzendadres

CFP Veiligheid
Dienst na verkoop
2/4 laan André Reinson
33300 Bordeaux

Uw contactgegevens moeten ook op de verpakking staan als afzender.

Termijnen voor reparatie of vervanging

na ontvangst van de apparatuur zal CFP Sécurité een diagnose stellen van de oorzaak van het defect en een gestandaardiseerde reparatie of vervanging uitvoeren. Als het niet mogelijk is het materiaal te vervangen door identiek materiaal, wordt de klant een gelijkwaardig of beter materiaal aangeboden of, in bepaalde gevallen, een tegoedbon.

Alles wordt in het werk gesteld om de productiestilstand tot een minimum te beperken. CFP Sécurité kan echter niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen in de verwerking als gevolg van de feitelijke herbevoorrading of omruiltijden bij fabrikanten.

Kosten

In geval van terugzending van een apparaat onder garantie en in overeenstemming met de GCS-voorwaarden, zijn de transportkosten voor rekening van de klant. CFP Sécurité is alleen verantwoordelijk voor de transportkosten van de retourzending.